Cigg

Har precis kollat klart på "Girl, interrupted"
Har velat se den sjuuuukt länge, och idag fick jag tummen ur arslet och såg den, tacka vare fina Olle.
Har sett bitar ur den förut, när jag va ung och inte fattade budskapet. Men nu, OMG! Tror jag hittat min nya favoritfilm. Första gången jag gillade Angelina också, hon va grym i denna film. Plus att min underbara Jared Leto va med också.

Nu ska jag ta en cigg och sedan sova. Har hamnat i nå apatisk-liknande tillstånd ikväll. Är helt veck. Fattar ingenting, känner ingenting. Allt jag vill är att skära mig mer och mer och mer...



Yey på en sak i alla fall. 300 kcal idag, på hela dagen. Känns sjukt bra! Kanske mindre imorgon? Gaah, tror inte det. Har stått emot chokladen här hemma ikväll, kommer nog inte kunna imorgon. En chokladbit till frukost och en till lunch kanske... Vi får se, om jag nu vaknar imorgon och mår bättre än nu, annars kommer jag nog sova bort hela dagen.



Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Olle

Var det du som glömde skriva namn på en kommentar så det står anonym? ^^



Jag älskar också den filmen, så djup och fin och bra.

2011-12-13 @ 06:56:09
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0