Craaaaazy

Blev visst en utgång igår ändå, lite stormigare än planerat. Vi söp till regäääält! Haha, gick tillochmed i strumplästen hem från krogen, då mår man nog inte riktigt hundra...

Men kul va det i alla fall, tänkte inte alls på kalorierna och har endast gått upp 1 hg efter gårdagens bravader och dagens mat. Skönt!

Dock vaknade vi halv fyra i eftermiddags, haha, inte speciellt lyckat kanske... Och, imorgon åker vi till mina föräldrar över dagen. Nu sitter jag och gör pärldjur, ville bara uppdatera er om mitt liv och berätta att jag lever... Äter ni julrester än? Kram på er! <3


Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis till 4an! :D

Haha jag äter då fan inga julrester!

2011-12-27 @ 07:50:58
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0