Die

Min skräp dag har varit... skräp.
Vi åkte ner på stan för att ta en öl med min bästa fru, och en blev självklart två. För att sluta med mat på McDonalds (tog bara en sallad - kyckling)...

På pubben öppnade jag mitt hjärta och lät allt äckel rinna ut. Berättade för henne att jag är ana... att jag är en av alla er, fina, underbara anor! Åh vad mitt hjärta fylls av glädje när jag tänker på er, hur ni finns för mig och hjälper mig i min strävan att bli perfekt.

Jag älskar, verkligen älskar min livsstil, och jag kommer gå genom eld och vatten för att få leva som jag lever nu. Vilket kanske är fel, vad vet jag? Jag är fel. och fet.

En vän till mig, vi kom väldigt nära varandra i somras, har kommit ut med att hon har ÄS. Min första tanke va;
JÄVLA IDIOT! TRODDE VI SA ALLT TILL VARANDRA?!
och min andra tanke va;
45 KG? ÅH, JAG VILL VA SOM DU!


Mitt hjärta brister. Allt äckel tar över min kropp och... Jag är mållös. För första gången på, länge... Har jag seriöst funderat på att skära mig. riktigt. djupt. allt äckel måste bort. Jag vill spy och kräkas tills blodet kommer och tänderna lossnar. Jag.... Jag orkar inte.

Minns inte sist jag mådde såhär dåligt. Är det för att min vän är sjuk? För att jag ätit och ser ut som en flodko? För att jag är... Ingenting?

Tack bara tacka min pojkvän för att han sagt att han gör slut om jag tar överdos... Annars vet jag inte om jag hade kunnat stå emot.




Förlåt för världens jävla äckel-inlägg, men vet inte riktigt vars jag ska ta vägen, och söker nog empati från er. Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Olle

Du har väl all vår empati. Det är ju därför du har den här bloggen, för att kunna skriva av dig och få stöd av de som förstår dig. Du är inte ensam och vi/jag finns här! <3



Sv: Seconhand är ju bäst, Leo är cool.

2011-12-16 @ 07:24:09
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: s

jaa de känns som att jag är påväg till psyket jag med närsom :P

2011-12-16 @ 08:35:13
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: Cuddy

Min dåliga dag var minsann igår.

Gick rent åt helvete.

En vän till mig har haft äs och när hon blir depp så äter hon inget, och hon har såna gener att hon går ner av ingenting. Går hon till skolan istället för att åla bil, -1kg.

HATAHATAHATA att det ska vara enklare för henne.

:(

2011-12-16 @ 08:37:29
URL: http://cuddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0