Elsa

Det finns nog ingen härligare känsla än när hela kroppen skakar, magen skriker och huvudet är helt luddigt. Hungrig kallas det visst för. Så häääärligt! Jag är kär i känslan att ha en tom kropp. Och det har jag nu. Åt igår vid fyra, och har inte ätit sen dess. en halv kopp kaffe och en klunk cola zero (för att få ner medicinen) har jag fått i mig idag. ingen mat, och idag har jag en bra dag!

Lite mer om mig:
Jag väger just nu (ca) 55 kg. Jag är 158 cm lång. Mitt bmi ligger på 22. Jag vill väga 46, men har kommit överäns med min pojkvän om 48 kg. Vad nu två kg gör för skillnad för honom vet jag inte. Han tycker redan jag är smal, yeah right. Jag är tjock och ful och korkad. Med massa äckel i mitt skelett. Borderline diagnotiserad, folkskygg (förutom på mina bra dagar, som jag har rätt sällan) och jag skär mig. Ibland. Typ.
Någonstans inne i mitt huvud kan jag kanske erkänna att jag lider av någon svag anorexia, men det stänger jag in i en inbrottssäker låda, längst bak i hjärnan.
Jag har spytt, men slutat med det, så någon bulimiker är jag i alla fall inte. Även om jag kanske va det. Jag har haft både hets, bulimi och anorexi förut, titt som tätt sen jag va typ 12.
Livet suger, men jag överlever i alla fall, mest tack vare min pojkvän och min familj. Utan dom så finns det ingenting att leva för, förutom att sträva efter perfektion. Det vill säga luft. Yeah, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ska ner på stan och dricka kaffe med vänner, för idag har jag en bra dag så människor skrämmer mig inte.

Kommentarer
Postat av: calorias.blogg.se

Sv; herregud så jobbigt, det har jag inte varit med om i skolan,men då jag gick i högstadiet, framförallt i nian så va det som att jag och min bästa kompis, tävla om vem som åt minst, så då var lunchen ngt bra,



såg att du har en länk till min blogg! tack så mycke!:D vill du att jag slänger ut en länk på din?:)

2011-12-01 @ 15:56:16
URL: http://calorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0