From the bottom of my heart

Här sitter jag,

en tjej med 6 piercingar i kroppen,
3 hål och en töjning i öronen,
6 tatueringar,
53.5 kg tung,
158 cm kort,
Vegetarian,
Sambo,
Studerande,
Ana?


Jag kommer på mig själv ibland att tänka; Nej, detta kan jag inte ha på mig, jag ser för söt ut. Jag tänker inte ens på alla piercingar som syns, sånt som brukar kunna tuffa upp en brud. Nej nej, jag ser bara allting som är som jag inte vill.

Jag lever väl egentligen ett rätt så smärtfritt liv, om jag får säga det själv. Den kommentaren kommer dock innifrån båset, också kallat för "min rosa lilla bubbla med fluffsoffa".

Jag är en godhjärtad tjej som inte tar skit, som inte ger en andra chans, förutom till dom som skadar mig.

Jag är lite egoistisk också... Jag älskar mig själv, fast inte lika mycket som jag hatar min kropp... och min hjärna... Och... Nej, jag älskar nog inte mig själv.
Går på medicin också, "mot humöret" som det så fint står på förpackningen. Haha, humöret? mitt humör är det inget fel på, det är mig det är fel på. Skriv ut lite sömnisar, smärtstillande och bantningspiller så kommer jag va perfekt sen. Right? Allt sitter ju i kroppen, inte i självkänslan.

Jag kommer på mig själv med att kolla snett på tjocka människor, ofta även äcklas av dom. Speciellt när dom går med en hamburgare och cola, mitt på stan, i sina byxor som hela min familj skulle kunna ha som lyxvilla pga. storleken. Gaaah, vad jag är ytlig. Ytlig och ärlig. Men vem är inte ytlig? Aldrig skulle du gå fram till den fulaste killen på krogen, bara för att han kanske är jätte snäll... No no.

Well, here it goes! Jag tvingar ingen annan att göra som jag, det är deras eget val, även om jag vet att dom skulle må som bäst om dom va smal. Men, jag umgås inte med fula människor, inte tjocka heller egentligen.. Det är bara jag som är fet.


Så... Jag blottar min själ och säger att jag har någon sorts ÄS, anorexia kanske? Men jag är inte tillräckligt smal för att vara en riktig ana. Jag är det bara på låtsas. But I like it.



Hahah, okej... Snacka om att jag går emot mig själv ibland. Hehe.

Och nu kurrar min mage så folket i Kina kan höra, älskar det :D

Kommentarer
Postat av: s

sv:haha jaa jul asså, jag är en julälskare men har faktiskt aldrig tyckt om maten särskilt haha :P men jag gör nog som förra året, jag har med mig mina egna lammfärsbullar, som jag gjort så nyttiga som möjligt och så lite jansson som jag gjort på massa lök, lite potatis och lättmjölk :P det är väll typ det jag kommer äta, hoppas på snö också så att jag kan ta en lång tur med skidorna på morgonen :P förra året var dock hemskt, slutade med att jag tröck i mig en hel aladinask själv, men då var jag ju sjukt undernärd också.. Men detta år blir det lite mat, börjar bli van igen, och jag har också ett mål att nå 50 inom en snar framtid, men jag måste nog tyvärr sikta på att nå det till februari istället, vad är din målvikt å hur lång är du?:)

2011-12-14 @ 23:19:29
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: s

sv: jaa jag hatar allt jävla godis som ska finnas på jävla jul:P haha.

okej :) det låter så lågt men jag vill också ner ganska lågt :/ jag är 169 och jag vill egentligen vilja stanna på 50 eftersom att jag är jävligt vältränad, haha eller har varit och under 50 orkade jag inte träna, när jag vägde som minst orkade jag knappt upp ur sängen, men jag vet av erfarenhet att jag inte kommer stanna när jag väger 50 tyvärr, jag har satt 45 som mål, men den lilla friska sidan av mig vill inte dit igen.. så jaa jag vet inte, 50 och med magrutor, då kanske jag kan vara nöjd... :)

2011-12-14 @ 23:54:12
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: Althea

Vad roligt att få veta lite mer om dig!

2011-12-15 @ 08:28:55
URL: http://altheasdromvarld.blogg.se/
Postat av: Olle

Känner igen mig i första stycket där..

Det är härligt när människor känner sig själva så pass bra.



Sv: Kul att du är med på fastan :D

2011-12-15 @ 10:56:54
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0