Funnylife.not

Jag får tydligen min pojkvän att må dåligt, hela tiden.
Han väljer att inte ta upp saker med mig för det blir visst bråk varje gång, och då mår han hellre dåligt. Kul att höra. Askul att höra!

Anorektiker är jag visst också. Yeah right. Vart då?!
Jag är en underbar person när jag inte håller på med mina anorexifasoner. Kul. Jättekul att höra!

För jag mår ju inte dåligt så det räcker, nej nej. Nu är jag en anorektiker som får min pojkvän att må dåligt också. Tumme upp för denna helvetes jävla fittdag! Woho!

JÄVLA ÄCKEL MAT OCH JÄVLA ÄCKEL KÄNSLOR OCH JÄVLA ÄCKEL KROPP OCH JÄVLA ÄCKEL JAG SOM FÖRSTÖR ALLTING, JÄÄMT OCH JÄVLA STÄNDIGT!

Edit: Nu har jag skurit mig och tagit 100 mg extra medicin också. Whoop whoop!

Kommentarer
Postat av: Olle

Visst är det förståeligt att det är jobbigt för omgivningen när en person (som i det här fallet du) Har en ätstörning och andra problem. Men att tackla det på det sättet som din pojkvän gör bevisar ju bara att han verkligen inte har en aning om hur det är för dig innerst inne. Allt sånt där som vi anor inte berättar för någon annan än varandra, ångesten och alla tankar som far runt, allt det där som omgivningen inte ser. Jag blir så ledsen när folk som vi blir utskällda av familj för att DOM mår dåligt, vi får DOM att må dåligt, men dom har ingen jävla aning om vad som finns inom OSS! Dom kan fan få må lite dåligt tills dom har räknat ut det om dom behandlar oss så.

2011-12-12 @ 21:38:52
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte ditt fel! Man kan inte skylla allt på sig själv jämt, även om man alltid är närmast till hands... Du är fin! <3

2011-12-12 @ 22:43:23
URL: http://destruktivt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0