I'm Back!

Nu är julen över, jag är inte längre barnvakt och min älskling är hemma igen. Så, nu är vi tillbaka till vanligt liv igen, typ.

Igår gick det bra med maten. 509 kcal, allt som allt. Men, det va bara maten. Drack en öl och två groggar ockå, så ligger lite väl högt. Men, fick fira, så ölen och spriten bryr jag mig inte så mycket om...

Trots att jag ätit "bra" de senaste dagarna (måste äta när ungarna äter, för annars äter inte dom) så har jag legat på ett kcalintag på ca 600 varje dag, och lyckades tappa de där sista kilot till igår, så, igår vägde jag prick 50 kg.

Jag klarade mitt mål med andra ord, så jag är sjukt nöjd! 

Idag, kan jag vara ännu gladare, för idag väger jag 49.8 kg, ÄNTLIGEN HAR JAG NÅTT FYRAN!! SÅ DJÄVLA UNDERBART!!!


Längd: 158 cm
Vikt: 49.8 kg
BMI: 19.9



Idag blir det massa plugg, och ikväll ska vi ta en öl med några vänner på stan. Har lite ångest över det, eftersom jag drack igår... Men, får bara äta mindre idag helt enkelt.



Nu vill jag höra, hur har eran julhelg varit?!






Kommentarer
Postat av: Svårt

Grattis! Min julhelg har varit som de flesta av mina dagar. Med både toppar och dalar. Puss<3

2011-12-25 @ 14:56:31
URL: http://igen.blogg.se/
Postat av: S

Grattis:)

2011-12-25 @ 15:07:06
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: L

Grattis! :)<3 Min jul har varit bra förutom alldeles för mycket mat hela tiden med middager hit och dit!

2011-12-26 @ 19:57:23
URL: http://stilnoct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0