I'm still in love with...

Nu är jag hemma igen. Känns sjukt skönt, för även om folk tjatar på mig att äta när jag är hemma, är det ännu värre hos mamma och pappa.
Igår blev det galet mycket mat. Middagen vid fem låg på ca 300 kcal, och sen fikade jag scones och te på kvällen, blev ca 250 kcal det också... Sick. 300+250=550.... Haha, okej då. Kanske inte vart så mycket ändå. Jo, en muffins också! så, 600 kcal ungefär.

Idag har jag... Druckit en halv kopp kaffe (svart såklart) och ett halvt glas vatten (för att kunna få i mig min medicin) och tre lakrits nappar (för att inte svimma) känns bra. Klockan är ändå snart fyra, och jag känner mig inte alls hungrig. Skönt!

Jag har också vägt mig... hade ju gått upp ca 1.5 kg förut, men nu har jag gått ner det igen, plus 0.5 kg till, så nu ligger jag på 53.5... SÅ UNDERBART! Nu är det bara 7.5 kg kvar! Sjukt att det alltid blir prick 0.5, 1.5 eller ja. ni fattar. aldrig liksom 0.3... Haha! Men, jag är så sjukt nöjd över att jag faktiskt gått ner... Trodde seriöst att jag hade gått upp jätte mycket. Fick också en onepice i julklapp av mamma och pappa. I strl 150-160 (alltså köpt på barnavdelningen) vilket känns bra. Visst, jag är kort, men ändå. haha

21.4 ligger min bmi på... bara -3 till så... Alltså 18.4 vill jag ligga på (då väger jag 46 kg)
Ska satsa på att väga 52.5 till nyår, då ligger BMIn på 21 prick. Det är väl inte allt för svårt att klara. ett kilo. haha! kanske kan satsa på att ligga på 20.8, vilket är 52 kg... Ja, vi får se... Hoppas dock att jag ligger på 46 imorgon då jag vaknar. haha!

Hur har eran helg varit?
Och kom ihåg, har ni frågor får ni mer än gärna ställa dom... Och ni får gärna berätta om er


Självklart kör jag lite thinspo nu för att komma i rätt stämning för denna vecka!









Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Haha 47 är inte så lite.. Det beror väl på hur lång man är och jag är bara 163 cm. Hur lång är du?

Jag har skurit mig men jag har aldrig skurit mig för ångestens skull eller ngot annat. Den gången jag skar mig var det riktigt djupt och jag hade en plastpåse på huvudet och inväntade döden. De senare gångerna har jag tagit piller och alkohol i stora mängder istället. Men jag misslyckas varje gång.

2011-12-12 @ 16:53:49
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herre vad duktig du är! Stay strong fina du!! <3

2011-12-12 @ 17:53:33
URL: http://destruktivt.blogspot.com
Postat av: evelina

hur lång är du? jagväger 46 kg ochkänner mig smällfet :( fast då är jag ju endast 153 cm lång. skulle vilja väga omkring 40-42 innan slutet av april, hur fan ska jag lyckas?!

2012-03-21 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0