Jag är nog inte den du drömmer om, men jag är den du ser

Glöm allt positivt jag skrivit idag. Allt är visst skit ändå.
Så fort jag gick utanför dörren så fick jag en klump i magen. Men kämpade mig igenom fikan (tog en chailatte, jävla pucko jag!) och så åkte vi hem igen. Blev rädd för alla människor jag såg, och kunde knappt krama om min bästa vän. Så jobbigt! JÄVLA SKIT ATT JAG ALDRIG KAN FÅ MÅ BRA EN HEL DAG!!! Inte blir saken bättre att min älskade mår skit idag också. Känner mig så jävla otillräcklig. Jag duger inte till nått. Jag är tjock och meningslös helt enkelt. Haha, måste va kul att bara få höra mig klaga, jagtycker synd om er. Ska försöka må bra snart igen....
Men, lite thinspo på det här så!






Kör lite med tattoo tema... Fan vad jag saknar maskinens surr och smärtan. Vill tatuera mig, NU!!!!!

Kommentarer
Postat av: calorias.blogg.se

Sv; ja och jag kan ju inte säga att det är så bra för mina betyg då jag försöker gå ner, blir så jäkla slö i huvet,blandar ihop allt och kommer inte ihåg nånting! men de brukar lösa sig! jag lär inte få ngt ig men jag är sånn att jag knappt nöjer mig med vg, så får väl acceptera ett godkänt så kan jag samtidigt bli smal!

2011-12-01 @ 16:57:07
URL: http://calorias.blogg.se/
Postat av: calorias.blogg.se

SV; ja men det är jag!:) fast de är nog mer mamma som sätter press då, hon hade mvg i allt om jag inte missförstått henne....

2011-12-01 @ 18:01:56
URL: http://calorias.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: tack! :)

Å fan vilken fin blogg du har, gillar din thinspo.

Hoppas du mår bättre imorn, jag har inte så bra uppfattning om varför du mår så dåligt. Har det hänt nåt?

2011-12-03 @ 13:41:39
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0