Massa massa saker och skit.

Hej mina fina!

Jag vet att det är sjukt dåligt med uppdateringen från min sida dessa dagar, och det kommer bli bättre så fort nyår är över, jag lovar er! <3

Har så sjukt mycket nu bara, med massa i skolan, jul, nyår osv osv. Idag åkte vi i alla fall till min fina familj och åt middag, suck. Tacos, åt dock rätt bra, vilket resulterade i 450 kcal till middag, och ca 400 kcal till lunch. Inte så sjukt bra kanske, men Vi har gått runt lite och sådär, så landar väl på ca 600+ idag. Känns lite olustigt, så imorgon blir det nya tag! Kan man skylla på att det är mellandagarna?

Får i alla fall på mig min jeanskjol som inte passat på över två år, så jag är rätt så nöjd, vågar dock inte väga mig idag, så gör det imorgon istället.


JAG LOVAR ATT SVARA PÅ ERA KOMMENTARER IMORGON!

Tror också att jag kanske är pälsdjursallergiker, då hostan och halsen är som värst då jag är här hemma (två katter och en hund) och när jag är hos mamma och pappa (två katter) hoppas verkligen inte det, då djur är så jävla underbara och jag ska ha (läs: vill ha) ett helt jävla zoo med allt från råttor till ormar till ödlor till fåglar till fiskar till katter till hundar till... Ja, you get the point ;) när vi flyttar.

Tror också att min miniskskada (stavning?) börjar spöka i knät igen, har så jävla ont och är helt svullen. Hoppas det blir bättre, annars får jag lägga mig under kniven och jag är sjukt rädd för operationer... Gaah! Håll tummarna för mig att knät är bra imorgon då jag vaknar, för blir det större nu, blir det akuten på en gång, suck. Har inte rååååååd!


Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis till jeanskjolen. Måste kännas jävligt bra! Jag håller tummarna för ditt knä!

2011-12-28 @ 07:54:55
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0