Måste tipsa er...

En söt och rar läsare har precis startat en blogg, kolla in den vettja! Hon har även en ruggit snygg design, om jag får säga det själv ;)

Stilnoct


För övrigt så moffade jag i mig en jävla burgare nu ikväll, känns inte sådär super bra kanske... Hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag kan börja att inte äta igen, hehe. Känner dock ingen smak på maten, eller någonting annat för den delen, så fattar inte varför jag äter. Har haft lite av en hetsdag idag, känns inte kul alls =/

KRAM PÅ ER ALLA, OCH LYCKA TILL!<3


Kommentarer
Postat av: L

Tack för designen kära du!

Hoppas du mår bättre imorgon och får en bättre dag<3

2011-12-18 @ 19:09:57
URL: http://stilnoct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0