Mat i magen och ångest i kroppen

Nu har jag ätit. Tog en ytterst liten portion och räknade ut på ett ungefär att det jag åt (med sallad och ett glas cola) så låg middagen på ca 200 kcal. Plus knäckemackan, som jag räknade ut låg på ca 98 kcal. Plus fem lakritsnappar och en chokladbit så dagliga intaget idag ligger på ca 402 kcal. Skönt! Inge mer skit idag.


Så typiskt att när jag väl mår bra, så ska min pojkvän gräva ner sig. Han klagar jämt på mig att jag försvinner när vi pratar om viktiga saker, men han blir arg när vi pratar om viktiga saker, vad är skillnaden? Han säger jämt att jag ska lyssna på honom när han peppar mig, men han lyssnar inte då jag peppar honom! Dubbelmoral, för oss båda. Gaah!



Men visst, vi kan bo kvar här tills vi är 50 år och uppfostra våra barn i rummet vi bor i. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0