Någonting förstör mig

Vågade ta mig ner till stan. Sjukt framsteg, även om det kändes jobbigt när jag väl va där... Men nu har jag inga ärenden att ta itu med på länge, så det är skönt.

För att slippa ta en frukt nu, så lovade jag att äta tortelini till middag, istället för sallad. Tur att jag inte är ett dugg hungrig, för då kommer jag inte kunna äta mycket alls, plus att jag skippar chokladen ikväll.

Tror jag ska börja med hemmaträning... Hade ett gymkort, men hade inte råd att ha kvar det, plus att mitt ex tränar på det gymmet och det går inte att träffa honom alls på grund av vissa incidenter.

Börjar också må dåligt igen, vilket inte alls är bra. Faaan vilka humörssvängningar jag har idag, upp och ner, upp och ner... Fick en minimal blackout nyss också. Men det är jag van vid. Tack och lov att den va kort i alla fall...

Funderar på om jag ska ta 50 mg av min medicin nu, så jag ökar dosen redan idag (har redan tagit 50) skulle nog underlätta för mitt mående, långsiktigt i alla fall. Måste också försöka ta mod till mig att ringa min läkare imorgon. Åh, jag vill inte.


Så jävla pajj att jag inte ens orkar hitta nå bra thinspo bilder. Uuurk!

Kommentarer
Postat av: leo

usch va jobbigt att du mår dåligt :( :*

2011-12-05 @ 19:45:43
URL: http://skinnyleo.blogg.se/
Postat av: Aremelisa

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 10:59:14
URL: http://aremelisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0