Pizza

De senaste dagarna har varit helt okej, matmässigt. Har legat på ca 500 kcal trots godis osv... Förutom idag. Fick massa finchoklad hos pojkvännens kusin och pizza till middag. Fick en halv pizza på min tallrik, och åt upp nästan allt pga. påtryckningar från karln. Suck. Höll på att börja gråta och nu mår jag så djävla illa. Kan ju säga hejdå till min nyårsklänning som jag säkert inte kommer kunna få på mig imorgon. Helvete!

Annars mår jag väl rätt bra, har varit sjukt stressad de senaste dagarna, massa i skolan osv. Sen har jag fortfarande en förbannelse i mitt knä, så kan typ inte gå utan att få tårar i ögonen, säkert äckel minisken som börjar spöka igen... Har ställt in mig på att börja det nya året med läkarbesök för både knä och någon sorts allergi/förkylning. Life sucks.

Huvudverk har jag haft också, till förbannelse alltså! Minsta lilla rörelse jag gör så gör det så ont att jag trott jag ska svimma. ÄLSKAR MIN KROPP, NOT!


Känns som om jag bara blir fetare och fetare för varje dag som går, och bara tanken på det får mina ögon att tåras. Jävligt mycke tårar nu märker jag! Haha, undra vad som har varit bra för mig den senaste tiden? "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0