Sjuk, mat och kommentar

Idag är jag som sagt sjuk, och har inte heller haft ork att tänka och bry mig om någonting. Så idag har jag ätit en risifrutti, två bullar, tre bitar choklad och två mackor. Kanske inte är speciellt mycket, men för mig är det de.

Men, måste bli frisk, så mat är det sista jag tänker på idag. typ.
Hoppas eran dag har varit bättre än min. =)

Fick btw en fin kommentar av "L" och ville bara tacka så mycket för de fina orden =) Fick dock ingen länk till din blogg, om du har någon blogg? :P I så fall vore det skoj om du kunde skicka den.


Kommentarer
Postat av: M

Synd att du är sjuk =( Krya på dig! <3

2011-12-16 @ 18:54:36
URL: http://dontforgettoflyaway.blogg.se/
Postat av: L

Har ingen blogg.. Funderar dock på att skaffa en. Tänkte att det kanske kan peppa mig lite mer. Känner du att din blogg peppar dig? :)

Krya på dig förresten!

2011-12-17 @ 08:48:28
Postat av: L

Bestämde mig för att skaffa en blogg, gjorde det nyss. Har har du adressen :)

2011-12-17 @ 09:57:23
URL: http://stilnoct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0