Snö <3

Äntligen!
Nu kommer det snö här i mellansverige! Ingen är nog lyckligare än jag, och jag hade kunnat va gladare ändå. Saknar mina älskade K2 twintip skidor =( Sålde dom förra året för att jag behövde pengarna. Antingen har jag turen att hitta ett par riktigt shyssta på blocket/eniro, eller så får jag låna mammas/syrrans denna säsong. (Jag är lite av ett slalom-freak, har åkt utför sedan jag var 5-6 år)

Börjar, för sjuhundrafemtioelfte gången idag, att må lite bättre. Moffade dock choklad (men räknade bitarna, och det blev 25 g, vilket är 125kcal)

Min älskling är också världens underbaraste, han blev så orolig att jag hade spytt. Han trodde verkligen jag hade gjort det för när han läste inlägget så var jag inne på toaletten och tvättade bort mitt smink... Stackars mitt hjärta <3 Men, jag var duktig, och spydde inte. Även om jag har kvar äckelkänslan i kroppen och skelettet, så ska jag fan sköta mig med kräket i alla fall.... Haha, kräket, vilket skojjsigt ord. Shit, känner mig skev just nu, men är bara så glad för att jag har min man, snön kommer och så hörde äntligen min älskade Leo av sig efter flera dagars tystnad.

Slänger in två sjukt fina thinspo/snö bilder också <3









Fuck! Nu börjar mina lungor fucka ur igen. ORKA! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0