STOPP!!!!!!

Och ännu en gång kommer snubben mellan oss.
Gaaah! Fan vad jag och min karl bråkade igår kväll, båda skrek! Haha, har nog aldrig sett han så arg förut. Men, jag vet att det var mitt fel. Jag blev helt plötsligt den där tjejen som inte tillåter min pojkvän att umgås med vem han vill. Detta handlar alltså inte om en tjejkompis till honom, utan en kille. Hans bästa vän. Som jag hatar. Vi bråkade nå förbannat och jag minns fan inte sist jag va så sur.

Nu har jag ätit, för mycket.
Ris och currysås, fast inte så mycket av de, men två quornfileér...
Suck. Hur ska jag göra för att inte äta så jag mår illa?

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag mår väl lite bättre för jag har umgåts med min bästa vän idag.

Oj viket gräl. Varför är hans kompis så dum? Hur mmår du själv?

2011-12-03 @ 19:17:40
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0