Super-man, så blir man full

Nu har vi kollat på Country Strong. Den va sjukt bra!!!! Älskar musiken och skådisarna. Önskar jag kunde ha Gwynet (orkar tyvärr inte kolla hur det stavas) kropp.. Åhh...

Nu ska vi kolla på Valentines day, den är rätt rolig. En lugn filmkväll alltså, rätt glad nu att jag inte lyckades övertala karln till att supa oss fulla på vin ikväll. För jag tror jag mår rätt bra nu. Ska dock höja dosen på medicinen, från 50 till 100. Har ju rek. 200 mg om dagen, men som jag tidigare sagt så vågar jag inte det pga Överdosen jag råkade ut för, för några månader sen.
Hur har eran lördag varit?

En bamsekram till Olle också, som blev av med jobbet för någon dag sedan, du kan få bättre!

Kommentarer
Postat av: Olle

Fan vad fint! :) Kram tillbaka.

Sv: Han låter ju som en riktigt trångsynt jävla idiot! Förstår varför du fick ett utbrott.

2011-12-03 @ 22:34:55
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0