Två frågor, två svar

Ett steg fram och två steg bak. Så ser mitt liv ut just nu.

Jag har fått två frågor som jag tänkte svara på här också, ifall någon annan också undrar :P


1. Skär du dig än?
Ja, det gör jag. Men inte ofta alls. Men känslan att vilja göra det finns alltid i mig, då det är det bästa sättet att tömma kroppen på allt "äckel" då jag inte längre spyr. Jag har skurit mig själv sedan jag var 12/13 år, anledningen till att jag började va för att jag blev våldtagen.

2. Överdos?
Ja, för några månader sedan mådde jag riktigt dåligt på grund av min dåvarande kille och efter att jag varit ute och supit, tryckte i mig alldeles för mycket av min medicin (som jag tar för depression/borderline) ca 1200 mg, och åkte in på sjukan. Hela kroppen domnade bort, det tog typ 20 min för ambulansen att komma och ambulansmannen slog mig i ansiktet för att jag inte skulle somna, haha! Det va rätt kul. Jag blev kvar i ca 14-16 timmar. Minns när sköterskan kom till mig då jag varit där i typ 6 timmar, så säger hon; "Elsa, sluta gunga" och jag bara; "Haha, jag gungar ju inte!" Jo visst gjorde jag det. Jag hade suttit med armarna runt benen och gungat och gnisslat tänder i nästan 30 minuter.  Dom va jätte snälla, fick till och med låna en jacka av en av sköterskorna för att kunna gå ut och röka. Dock blev jag itvingad mat och dropp, vilket inte va så populärt, så jag spydde. Dom hotade med att skicka in mig till psyket (då dom va helt övertygade om att jag försökt ta mitt eget liv) men jag lyckades få dom att inse att det var tillfällig sinnesförvirring (vilket det var, ville absolut inte dö! Jag är livrädd för att dö!!)

Så, nu vet ni =)


Thinspo <3

Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Fruktansvärt att du blev våldtagen så tidigt i livet! Styrkekram!

2011-12-10 @ 16:08:42
URL: http://silverglittrande.blogspot.com
Postat av: Olle

Vad bekant allt det där känns. Jag förstår verkligen. Har genomgått det där själv. Du är stark som klarar av att inte skära dig lika ofta.

2011-12-10 @ 16:28:50
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0