Underbara dag!

Sov till halv två, hade bara en mardröm, och det är sååååå skönt!

Är även friskare idag, och har därför kunnat fokusera bättre på maten!

En chailatte=289 kcal,
En sallad + lite bröd=250 kcal.

Summa: 539 kcal.

Motion: Spatserat runt på shoppingcentret= -400 kcal.

Summa: 139 kcal.



Åh, underbara dag! =)

Är dock fortfarande lite sjuk, men tror det kommer va helt bra till imorgon. Ikväll har jag gjort pärldjur (är världens pillmaja) och snart ska jag och min karl bada och sedan kika på film (angelas ashes). Han åker bort imorgon för att jobba och kommer inte hem förän på fredag kväll, suck =( Kommer sakna ihjäl mig, men kommer också kunna fokusera med 1000% att gå ner i vikt, så kanske jag kommer va lite smalare och finare då han kommer hem igen.


Några veckor gammal bild på mig, ska försöka ta ny/nya imorgon och också försöka våga lägga upp dom.


Olle, vars har du tagit vägen? =(

Kommentarer
Postat av: S

vad duktig du är! och smal :)

2011-12-18 @ 20:00:13
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: Olle

Jag är här :::D

Åh jag gillar också att pilla, jag gjorde jämt pärldjur förut.



Sv: Ja det ska jag, som fan! Tack för peppen. Har du nåt mål till julafton?

2011-12-18 @ 22:51:06
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Olle

Haha posta kommentar 3 gånger xD

Hur långt har du dit då? :)

2011-12-18 @ 23:37:19
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0