urk

Äkcel Elsa!
Åt två mackor med smör på, tre små brysselkål och lite grönsaksgratäng = ca 300 kcal, plus dricka så 360 kcal.

JÄVLA ÄCKEL!
Mår illa, är snurrig och orkar ingenting. Vi ska inte ut och dricka öl ikväll, jag mår för dåligt för det. Har inte riktigt sagt till min pojkvän varför jag inte vill ut, men det är för att folk skrämmer mig. Jag är rädd. Var sjuuuukt jobbigt att sitta vid matbordet med hela familjen. Vågar typ inte öppna käften för att säga någonting, med risk att någon säger någonting till mig också. Så jobbigt. Vill bara gräva ner mig och dö. God jul

Kommentarer
Postat av: L

Usch låter inge vidare. Hoppas du känner dig bättre imorgon. Det är bara att ta nya tag <3

2011-12-26 @ 20:42:46
URL: http://stilnoct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0