What's Victoria's secret?

Bara jag som älskar att vakna av väckarklockan, när jag inte har en tid att passa? Känner hur ironin bara flödar i mina ådror idag. Lagomt less tjej.

Japp, klockan ringde för 40 min sen, och min kropp ställde om sig till klarvaken på en gång. Alltså, jag är inte speciellt lätt att väcka när jag sover, men min karl är värre. Det tar han säkert två min att vakna av väckarklockan. Aaaaah. Kommer ha en skitdag idag. 

Btw, bara jag som blir arg/ledsen på min respektive när han sådär, fint kommenterar hur snygga tjejerna på tvn är? Han förstår inte varför jag tar illa upp. Jo, det är för att jag är en flodko, kort, tjock och ful. Medan dom på tvn är långa, smala och fina. Klart dom är snygga! Klart dom är snyggare än mig! You don't have to rub it in my face. Jag vet att du hellre hade valt dom än mig, försök inte säga någonting annat.


Ja, ni ser ju hur bra denna dag börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0