You don't have to like me, I'm not a facebook status

Tre lakritsnappar har jag ätit idag. För att inte svimma. För det har jag varit nära på att göra tre ggr sen jag klev upp halv ett. Så, mitt kaloriintag ligger idag på ca 50.
Igår va de värre. Åt en knäckemacka till frukost, och sen två (små) portioner med pasta och ostsås. För att sedan äta lite chips och dricka fyra glas vin... Suck.


Idag mår jag nog lite bättre, men kan va för att jag bara gått utanför dörren för att röka. Knappt pratat med någon i familjen och bara gömt mig. Tog ett långt bad med ansiktsmask, det va skönt.

Och så är jag glad för jag vet vad jag ska få i lillejulklapp av mamma och pappa (firar jul innan själv julen för då åker mamma o pappa bort). Jag ska få nya akvarellpapper, pärlor, ståltråd och pärltråd. GUD VAD JAG ÄR GLAD =) Behöver verkligen det. Färger har jag i parti och minut, så det behövs inte än. Har både pennor, tusch, kritor, ritkol, palettfärg och tubfärg. Ska bli kul att kunna använda det igen. Skulle dock vilja ha några canvasdukar också. men det får vänta.
(Jag är en riktig pysselmaja, som ni kanske märker.)
Min älskade Kate. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0