All i wan't is to be the skinny friend next to the normal one in the pitchers

Igår kväll fick jag spader. Jag mådde så sjukt dåligt, och hade världens ångest över att jag åt mer än jag behövde. Jag hade äckel i skelettet och när jag berättade det för min underbar, så frågade han hur jag brukade få bort det.
"Det försvinner när jag skär mig själv eller om jag spyr", var mitt svar. Ni vet, när man bara tömmer kroppen och känner det äckliga bara rinna ur en.
Sedan kom jag på att förut, under en period, så brukade jag även gå ut och gå.
Det gjorde vi.

En timmes promenad igår kväll/natt blev det, då det är som härligast, då man slipper möta folk.
Vi gick och pratade och jag öppnade mig verkligen för honom. Vi har kommit fram till att när jag når min målvikt (48, fast den egentligen är 46) så ska vi kolla om jag behöver gå upp (hahahhahaha) eller om jag ska träna, eller om jag ska stanna där. Känns ändå helt OK.

Är så sjukt glad också för det fina jag fått höra om inlägget "Jag tänkte vara seriös, finns det någon som vill höra". Både min pojkvän och fiiiiina Leo har gett mig underbar kritik, och det värmer så sjukt i lillhjärtat mitt <3

För övrigt har jag ätit bra idag.
Frukost: 1 kopp svart kaffe + 1 knäckemacka med LITE smör och ost, och en liten ljus mjukmacka med LITE smör och ost.
Lunch: Hahahahaha! Nada, ofc!
Middag: två quorn fileér, lite Beasås och två små potatisar.
kvällsmat: en liten hård godis som jag faktiskt sög slut på, nästan i alla fall, och en kopp svart kaffe.

Imorgon måste jag dock äta mycket mat, för vi ska ut på krogen och för att jag inte ska flippa (Lobbad och nästan singel brukar slutet på sånna kvällar bli) så måste jag få i mig massa mat. Men, det är nog värt det. Kanske. Annars har jag ångest utav bara helvete på torsdag, och då får jag försöka ta mig igenom det då.

Oj, blev ett himla långt inlägg nu. Hur går det för er mina fina? <3
Ska börja med min antidepp-grejs medicin igen på torsdag också. Härligt! (matlusen ligger verkligen på minus de första två veckorna när jag börjar ta den igen) Är verkligen en periodare, ibland inser jag själv att jag mår dåligt, och då är jag aspepp på att ta den, och ibland är jag helt emot det. Haha. Någon mer som är som jag?

Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Javisst! Användarnamnet är keepfeelingfascination och lösenordet står i e-postfältet :)

2011-11-15 @ 21:06:07
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: wendy

sv: ja att vara utan mediciner suger hårt.

det är så jävla svårt att hitta ett piller som funkar för en och när man väl gör det, åh underbart.



jag blev också helt jävla psyko på voxra när jag började de dem men min läkare varnade att det kunde hända. den första månaden ramlade jag in i en djup depression men sen jag tog mig ur den har det bara gått uppåt. jag antar att det är så antidepp SKA funka när de väl gör det.

2011-11-15 @ 21:21:30
URL: http://act-normal.blogspot.com
Postat av: Hailie

Sv: Haha! :D http://keepfeelingfascination.blogg.se/firephoenix/ :)

2011-11-15 @ 21:41:20
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0