Brick by boring brick

Har kollat på i alla fall två avsnitt av Glee. Så härligt att Rachel har blivit så smal, för då blir jag ännu mer peppad att kolla på det. Och när jag såg det, så la jag ifrån mig chokladen (tog bara två bitar innan) och bestämde mig för att inte äta någonting mer förän middagen.

Just ja, åt tre rostade mackor också. Fan vad jag är dålig.... Dagens intag såhär långt:
1 glas juice
3 mackor
2 bitar choklad
2 lakrits nappar

Jag känner mig... Dålig? Tjock? Äcklig? Allt de? Mm...
Mark Salling som Noah Puckerman i Glee... En liten celebcrush of mine.

Kommentarer
Postat av: weighless

sv: Ja verkligen hon är så sjukt vacker

2011-11-24 @ 20:08:24
URL: http://weighless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0