Dead and gone

Har varit barnvakt och varit hos mamma och pappa i helgen. Kom hem för inte alls så länge sen...
Har gått upp 1.5 kg.... JÄVLA ÄCKEL ELSA! Bläääää, fet och tjock och ful är vad jag är.

Har haft en bra helg, köpt nästan alla julklappar. Nu däremot, vill jag bara lägga mig ner och blöda ihjäl. Inga pengar kvar, ful, äcklig, jobbig, stressad.... Allt är bara blä och jag känner mig bara ivägen.
Vill inget hellre än att skära mig... Så allt äckel kommer ut.

jag är 22 år och är äcklig. Arbetslös, bor hemma och är misslyckad. Yey!






Kör lite mixad thinspo... Bara för att göra detta inlägg intressant. Vanligtvis är ju jag världens tråkigaste människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0