Fan!

Jävla skit!
Pallar fan inte ens ta mig till kyrkan bara för att jag är så fucked up av medicin helvetet! Kroppen bara skakar, helt snurrig i huvudet, mår illa och mår asdåligt! Började typ gråta för att dom har ändrat design på hemsidan jag använder till skolan. Hälsosamt? HELL NO!

Vi va och åt nyss.. Ojdå.
Blev en halv greenburgare och lite strips på MAX.
Hm... Hur mycket kalorier är det? Någon som vet? För jag har ingen koll!

Och nu börjar hjärtat fucka ur också (fick problem med lungorna och hjärtat när jag åkte in på sjukan för matförgiftning för några år sedan)
ORKA VARA JAG IDAG! Gaah!

Kommentarer
Postat av: wendy

en hel veggieburgare brukar ligga på ca 400 kcal och en liten strips på typ 250 kcal.

2011-11-21 @ 21:02:38
URL: http://act-normal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0