Hets

Blev visst lite hets ikväll... Chips, lakrits, choklad och två limpmackor. Ajdå... Men ingenting att hänga läpp för, för denna vecka ska jag verkligen försöka att inte fokusera allt för mycket på mat. Men nästa vecka, alt. med början på lördag, blir det andra bullar. Då jävlar ska det bli promenader och så lite jävla mat som det bara går.

Gör jag rätt i att försöka njuta och glömma bort i några dagar?
Eller kommer det bli åt helvete så jag bara fortsätter och blir en jävla flodko igen?

Haha, märkte idag också att jag visst går på Zoloft. Men företaget som gör dom har ändrat namnet till Sertralin istället. Inte så konstigt att jag blir så konstig när jag käkar det, zoloft är liksom inte min grej. Hoppas på nytt läkarbesök snart så jag kan få nå annat.

Någon som har nå tips på bra sömnpiller btw? Jag har haft Imovane, men blir sjukt snabbt beroende av dom, och den lilla dosen man ska ta (5-7 mg) hjälper typ inte. Så, någonting som jag kan önska mig av läkaren?
(inte jag på bilden)

Kommentarer
Postat av: Shana

sv: Tack! Så glad jag blir^^

Det blir antagligen på torsdagen. Sen får jag se om jag fastar till lördag eller nöjer mig med en dag.

2011-11-16 @ 07:45:09
URL: http://shakinglips.blogg.se/
Postat av: leo

Bra att du inte hänger upp dig för mycket på vad du ätit! Jag tycker du gör rätt i att njuta några dagar, du kommer inte att gå upp massor i vikt bara för det! Jag tror en måste njuta lite varje dag för att orkar sig igenom livet. hellre njutäta än att hetsäta, och det är ju faktiskt samma kalorier!

Puss fina :*

2011-11-16 @ 07:47:16
URL: http://skinnyleo.blogg.se/
Postat av: Tiah

har imovane i kombination med lergigan.

fast ja, man blir snabbt van och immun typ.

funderar på att fråga om något annat men jag vet inte om jag vågar. imovanen är som en trygghet för mig på något sätt och jag vill kunna ta den när jag känner att jag behöver det.

var ju ett tag sedan du skrev dethär, har du fått någon sömnmedicin?

(:

2012-01-18 @ 13:33:11
URL: http://timetogetthin.blogg.se/
Postat av: Tiah

sv: haha, precis. den känslan är jag väldigt trygg i ;)

2012-01-18 @ 13:45:37
URL: http://timetogetthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0