I say what’s on my mind, I don’t care if it offends you

Av någon anledning sitter jag inne med en MASSA jävla idiotiska känslor! Jag känner mig så förbannad och ledsen. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, men jag har mina aningar. Så svårt att få ut det på annat sätt än att skriva, och för att inte göra mina vänner+familj oroliga, så skriver jag det inte på min "dagboksblogg", utan ni får ta smällen istället, sry.

Jag har suttit i sammanlagt flera miljarders timmar för att hitta en förbannad jäävla äckel lägenhet, men det går ju inte! Hittade en som var perfekt för oss, men låg 500 kr över våran gräns, och 500 kr som extra utgift i månaden är asmycket för en student och a-kassa levare. Skit! REN JÄVLA ÄCKLIG SKIT HELT ENKELT!

Jag är arg på allt och jag hatar alla. Jag vill bara spy galla över människor och jag vill gräva ner mig under marken där det är tyst och mörkt och där jag slipper se andra äckliga människor!


And if I don't like you, trust me, I won't pretend to!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0