I'm getting older tooooooo.....

Har fortfarande världens hosta.... Ska ta lite kukelana (jaaa, jag vet att det inte stavas såååå) så kanske jag kan sova. Eller, klart jag kommer kunna sova... Kukelana innehåller morfin och jag har druckit vin.. SÅKLART JAG KOMMER KUNNA SOVA ;)
Idag ligger jag på 700 kcal (om man inte räknar med vinet) vilket inte är speciellt bra... Men, ja... Tror jag har tappat mer i vikt i alla fall, fick på mig en klänning i strl. 32 idag... Wiho! Dock satt den lite tight, så jag tog en 36 i stället, just för tuttarnas skull... Så som ni förstår, så hittade jag en klänning till nyår idag.. Härligt!!!!! Svinbillig va den också. 99 kr.

Vet att mitt inlägg inte riktigt hänger ihop, men kan skylla på vinet, och för att jag är hög på livet idag... Mår illa som ett as, men är så sjukt jävla hyper. Övertrött kanske? Hmm...

Dock mår jag visst dåligt. alltså i hjärnan. Idag sitter äcklet i hjärnan...
Spy eller skära sig? Hm.... jävla dumt att jag ens överväger någonting av det, men det gör jag....

Kommentarer
Postat av: leo

ojoj på morfinet och alkoholen men bra om du kan sova lite iallfall finis :*

2011-11-26 @ 08:51:54
URL: http://skinnyleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0