Kom precis på...

Jag visade min blogg för min karl...
Han gav mig en kram och massa uppmuntrande ord.
Är så glad att jag har honom som faktiskt förstår mig.
Sen att han inte tänker inse att jag vill ligga på en vikt
på ca 46 kg, är ju en annan sak, då ligger min BMI på
18.4 (normal är mellan 19-25) han tycker jag ska nöja mig
med 48 (BMI 19.2) men ja, vi får väl se vem som ger
sig i den här fighten :)

Han e rädd att han skulle kunna krama ihjäl mig om jag blev
för smal, men det är väl inte så stor skillnad på 2 kg? :)
btw, detta är den vackraste kvinnan i världen!

Kommentarer
Postat av: leo

kate moss <3<3



Sv: najs! det blev lila :)) är jättenöjd men ska nog sätta i turkos också så småningom för lite variation

2011-11-10 @ 22:02:33
URL: http://skinnyleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0