Och nu när natten knackar på dörren.

Suck. Åt middag. Visst, jag behövde äta för jag kunde knappt stå upp för jag höll på att svimma, men var jag tvungen att ta en extra portion pasta? Gaah! Fel att bara ta lite mer sallad. Dumma jäääävla jag!

Har suttit och kollat på gamla bilder idag. Åh, vad jag saknar mitt äääälskade rosa hååår! Varför tog jag bort det för?
Do you guys see the boobis?
Jävlar! Haha. Men, Där var jag smal (tro det eller ej, men jag hade fan 70 C även då jag vägde 46 kg) och jag hade rosa, fint hår. Miss it like hell! Gaaah!

Har försökt att peppa mig själv till att bli på bra humör hela dagen, för skrattar man, då förbränner man kalorier, och man tränar magen! :)
Vill inte behöva ta medicin igen, så, då låtsas jag va glad hela tiden, så kanske jag blir det också.

Hur går det för er?
Berätta, jag vill veta! Jag blir peppad av att höra att det går bra för er, och jag vill peppa då det går dåligt för er! <3
Hahaha.. måste skratta lite när jag ser det här. Men samtidigt, stackars flicka. Fattar hon inte hur svårt det är att bli av med gravidkilorna? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0