Pro-ana??

Fick en fin kommentar nyss... Blev så förbannad att jag tog bort den, även om alla ska få uttrycka sina åsikter, men blir sjukt arg när folk kommer och påstår saker och dömmer mig för vad de tror är sant.

Fick höra att min blogg är en pro-ana och inte nog med det, det var pro-mia också. Jag själv tycker inte alls att jag har varken ana eller mia ideal, och lyfter inte fram vikten av smalhet på det sättet heller. Jag vill inte att folk ska vara sjuka, jag vill inte att folk ska må dåligt, jag vill att jag själv och alla andra ska älska sig själv, och hur vägen dit ser ut är olika för alla!

Har jag uppmuntrat anorexi eller bulimi i denna blogg? NEJ! Jag skriver om mig egen kamp mot perfektion och denna blogg är i största grad en dagbok för mig, för att jag ska bli peppad att bli den jag vill vara! Gaah! PUCKADE JÄVLA IDIOTER!
Haha, jaja, bara att skaka av irritationen nu och peppa inför fest ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0