Såja.

Well. Nu behöver jag fan få ur mig lite agressioner! Gaaaaaaaah!!!!

Personangrepp, könsdiskriminering, hat mot allt och alla som inte är och tänker som du! Hur fan är du funtad egentligen? Har du så sjukt dåligt självförtroende att du bara mår bra genom att trycka ner andra? Åh!!! Skönt att veta att jag är över dig i alla fall, både fysiskt och psykiskt. Jag vet vad jag vill, vad jag kan, hur jag ska vara och att jag är en jävligt bra person inners inne! Det vet inte du. Om du bara försöker att älska andra och inte bara dig själv, så ska du se, att en vacker dag så kommer folk att respektera dig också!


Men ja, jag är väl dålig bara för att jag lyssnar på Kent, My chemical romans och är vegetarian. JAG VET DET!!! Nöjd nu? Nöjd över att du har rätt? Nöjd över att trycka upp det i nyllet på mig varje gång vi ses?! Nöjd att känna dig mer värd än mig, bara för att du är man, lyssnar på Petter och äter kött? Är det så du vill att samhället ska se ut? Ja, visst är det det! Så jävla synd för dig att du inte föddes på 1600-talet då, där dina värderingar faktiskt var hälsosamma!

Visst är jag inte alltid världens bästa och snällaste människa, visst att jag snäser emot och höjer rösten ibland, men du ska bara veta hur jävla mycket jag håller igen! Allt du säger till mig, har jag fått höra i 15 år!!! SÅ; IT'S NO NEWS FOR ME! Gaah! Väx upp och bete dig som den man du påstår att du är! Inte konstigt att du bara får fitta från dom som är stupfulla eller deprimerade och inte får kuk av någon annan, så som du beter dig mot folk! Du är inte bad guy, du är tio gånger värre än dom! Du vet, en sån karln som inte ens kvinnor fantiserar om! Lär dig att bete dig som folk så kommer du också bli älskad av en annan person! Visst du har vänner, men du ska bara veta vad dom säger om dig! Du borde vara full dygnet runt, för det är enda gången du kan vara trevlig i mer än 20 minuter!

Det är personer som du, som beter sig som du och som säger sånt som du säger, som fick mig att tappa hoppet för mänskligheten. Det är sånna som du, som fick mig att må så jävla dåligt att jag gav upp allt! Så, tack, tack för att du visar mig genom din ohövlighet, hur långt jag kommit i livet. PUSS!
Så. Nu mår jag bättre.

Kommentarer
Postat av: Shana

Det är bra, stå på dig!

2011-11-23 @ 23:05:45
URL: http://shakinglips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0