Som en fågel i bur

Inatt hade jag och min pojkvän en jätte lång diskusion om mina matvanor. Han hade tydligen kommit fram till att jag brukar spy... Hur nu han har kunnat komma fram till det är ett frågetecken för mig, för jag har varit jätte försiktig så ingen ska märka. Men bara han som märkt det, tror jag i alla fall.

På nått sätt lyckades han få mig att lova att jag skulle försöka sluta... Blev nog rätt apatisk och psykotisk inatt, så jag gick nog med på det mesta. Det svåra är väl inte att sluta, utan att bli av med vanan att göra det. Förstår ni hur jag menar?

Ja.. Jag håller tummarna för att vågen visar lite nedgång imorgon... Shit, vad jag är nervös!
(inte jag på bilden)

Funderar på om jag ska göra som Calorias och Hailie, och lägga upp bilder... Typ, som motivation... Hm... Svårt att veta. Att lägga upp bilder på sin kropp skrämmer mig, i alla fall nu, när den ser ut såhär....
What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0