Söndag.

Igår fick jag något konstigt anfall. Kunde inte sluta gråta och bara grät och grät och grät utan att egentligen veta varför. Min underbar pojkvän tog då med mig på en promenad så mådde jag bättre sen i alla fall.

Kcal igår låg jag på ca 700... Vilket är helt okej, även om min gräns för dagligt intag ligger på max 600.
Idag ska jag laga middag till familjen, det ska bli kul... Funderar på vegetarisk korvstroganoff, eller pasta sallad... Vad tycker ni?

Nu ska vi kolla på film och mysa lite, känner att jag behöver det :P
Älskar verkligen denna bild <3

Kommentarer
Postat av: Weighless

Håller med dig, den bilden är verkligen grymt fin!

2011-11-24 @ 19:41:48
URL: http://weighless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0