Strength is nothing more than how well you hide the pain

Gaah! Nu börja medicinen verka. Har rekomenderad 200mg om dagen, men kommer bara gå upp till 100mg för 200 känns som jag kommer dö av (åkte in på ÖD för några månader sedan på just denna medicin, så vågar ändå inte ta för mycket)
Börjar med 50mg om dagen nu i typ tre-fyra dagar, bara för att kroppen ska vänja sig. Men från att ha gått på ingenting i två-tre månader till 50mg så fort, gör att kroppen fuckar ur.

Helt skakig, illamående, hjärnan fylls med typ bomull, käkarna pressar (vilket resulterar i att jag ser ut som ett missfoster) och blir helt lost. Ni vet, som när man precis vaknat, man är vaken, men hjärnan och kroppen sover än. Så känns det.

Inte blir det bättre av att deppet blir tio ggr värre under de två-tre första veckorna heller. Självklart ska man inte dricka när man tar dom heller, men det brukar jag göra ändå, grym effekt ju :P men ska va nykter de första veckorna så det inte spårar för mycket.

Vågar inte heller ens tänka på vad vågen kommer visa nästa gång. I onsdags blev det både frukost, middag och fyllekäk (dock åt jag bara en falafel och 15 strips, ja, jag räknade. haha) och igår blev det massa chips, mackor och middag, plus lite godis. Fy! Idag har jag kört på fasta, och ska försöka hålla mig till det i alla fall några timmar till, karln kommer bli gaaalen om jag inte äter på hela dagen.
Underbar bild <3 KOLLA BENEN! <3<3



Kommentarer
Postat av: Shana

Vad är det för medicin?

2011-11-19 @ 18:28:57
URL: http://shakinglips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0