Thinspo

Jag har varit lite off de senaste dagarna, skyller mestadels på medicinen, blir helt apatisk vissa stunder. Fyfan!
Annars går det rätt bra, ligger på ett kcal intag på ca 400-600 om dagen, och hoppas vågen visar finfina siffror nästa gång jag väger mig.

Igår tog vi en promenad på ca 1h, vilket känns bra. Idag har Vi inte gjort det, vilket inte känns bra. Kanske ska tjata lite på karln sen? ;) Vågar ju inte gå ut själv, för jag har noll lokalsinne, vilket gör att jag lätt går vilse.
Utöver detta är mitt liv sjukt tråkigt, som vanligt. Ska ringa läkaren imorgon tror jag och tjata om en ny tid och nya mediciner.

För att inte helt ödelägga detta inlägg, slänger jag in lite thinspo med fokus på armar (det absolut vackraste som finns på både män och kvinnor, enligt mig själv då)








Btw, tre mackor med ytterst lite smör (nästan obefintligt) och lite ost på idag... Känns sisådär, men är rätt nöjd ändå. Ha de gött underbara ni <3

Kommentarer
Postat av: leo

guud. önskar jag hade sånna armar! älskar nyckelben och smala armar. att kunna bära ett snyggt linne, sönderklippt tröja eller gå med bar överkropp och vara stolt för nyckelbenen och armarna. det hade varit nått!



sv; ögat mår bra och maten går också bra nu! PUSS

2011-11-21 @ 21:50:05
URL: http://skinnyleo.blogg.se/
Postat av: Shana

Sv: Tack så mycket!

Både ja och nej. Han vet att jag är lite kinkig när det gäller onyttigt och han har sett mig i mina deppstunder när jag inte alls vill äta, men jag tror inte han vet, eller kanske inte vill förstå hur djupt det egentligen sitter.



Fin thinspo:)

2011-11-21 @ 22:55:15
URL: http://shakinglips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0