Tisdag.

Igår sket jag i promenaden, på grund av ett jävla tjaffs! Fan, jag är expert på att straffa mig själv. Men, vi löste det i alla fall, och jag tog en morgonpromenad med vovven idag, innan frukosten, för att få igång förbränningen :)
Frukosten blev två mackor och ett glas juice.

Ikväll ska vi vara barnvakt, så blir inte mycket gjort idag, lite mindre mat vilket är bra (eftersom vi inte kommer äta med familjen, så jag behöver inte äta så jätte mycket) och så ska jag försöka plugga när ungarna lagt sig.

Imorgon ska jag börja köra stenhårt på en timmes promenad varje dag, max 600 kcal om dagen och så lite socker som möjligt!!

Duscha nu (har inte gjort det sen i fredags, älskar mina psykosperioder, eller så inte)
Hur går det för fina ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0