Tusen frågor och ja, kanske lika många svar

Kom precis hem från mamma och pappa, blev tack och lov inte så mycket mat som jag trodde. Idag åt jag två mackor med smör och ost, lite tacos och lite paj. Skönt att det inte blev sådär överdrivet! :)

WOHO!!!! Jag har klarat ett delmål... 55 kg nu då :D
1.5 kg på två veckor, inte så mycket, men hade satt att jag skulle nå 55 den sista nov. så jag ligger lite före planeringen just nu :)
Hur går det för er?

Längd: 158 cm
+
Vikt: 55 kg
=
BMI: 22

Ikväll ska vi ut på stan, är nå kultur grejs i stan, så vi ska möta upp lite vänner och kika.
Sitter och försöker tagga till med ett glas vitt vin (vet att det inte är bra med vin, eller alkohol överhuvudtaget) men känner att jag kan unna mig det nu när jag kan ha ett nytt delmål för nov :)
så... 53 kg ska vågen visa den sista november. Hoppas jag klarar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0