Uppe med tuppen...

Eller njae, men nästan.
Sitter för tillfället ute och röker min andra cigarett, och är tröttare än tröttast. På grund av hetsen igår, vaknade jag mitt i natten och hade äckel i skelettet, ville inget hellre än att gå upp för att spy ut allt, men somnade visst om, och nu mår jag lite bättre :)

Tänkte ge er lite inspiration en kall höstmorgon som denna:
1. Leo - En underbar person med ett otroligt vokabulär och vid första meningen är man fast! <3
2. Hailie - En underbart vacker tjej som faktiskt var den första bloggen i denna "kategori" som jag började läsa.
3. Themana - En otroligt stark tjej som går igenom sitt tuffa liv med stora kliv.

Och lite thinspo på det:




och avslutar detta inlägg med en bild på min favvo-tjej <3

Kommentarer
Postat av: leo

är så glad för din skull att du kunde om! Att ligga i sängen och vrida på sig, känna äcklet i magen, känna på fettet och ångesten växer är så hemskt.

Och tack för bekräftelsen som jag får av att du skriver om min blogg ;) :*

Sv: jag är på gång idag! Mår bra idag faktiskt :) Har varit ute på en promenad redan (är egentligen inte den überhurtiga typen som tar mogonpromenader men ibland lyckas en) och jag har en teori om att promenader är bästa terapin. använder promenader som ett anti-depp-piller just nu haha ;)

2011-11-16 @ 10:50:57
URL: http://skinnyleo.blogg.se/
Postat av: Hailie

Aw vad snäll du är! :)

2011-11-18 @ 18:59:31
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0