Yeah, you bleed just to know you're alive

Blev VF till typ sju, vilket är helt okej. Dock blev det pastagratäng till middag, men tog sjukt lite och massa grönsaker, så det skulle se ut som om jag åt mycket. Hadde kunnat käka fyra lika stora portioner till, men... Det gjorde jag inte :D
Blev dock massa chips och skit ikväll, men vi firade lite för karln ska på en andra intervju imorgon, vilket är kul :)

Hur ska jag göra för att gå ner i vikt? Gaaah!!! Jag hatar att jag gått upp igen... Jag vill inte. Mitt mål är pajjat... har en dag på mig att gå ner 1.5 kg... Hur ska jag göra det? Hm... gå från stan och hem imorgon... ca en mil, det är en början...
Okej, pepp pepp pepp.... 1.5 kg på en dag, klarar jag inte det, ska jag aldrig mer äta

Denna ska jag börja på den 1 januari 2012. Who's with me?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0