And if you love me...

"Det är det som är jobbigt i mitt kompisgäng. Vi skämtar hela tiden, elaka skämt. Men tillslut är det liksom inte roligt längre, men man kan inte säga till för då blir man retad för det också."
- Hailie
Jag har bara den här bloggen att få ut mina känslor på. Jag har ju en annan också, men den är det många vänner (tänker spec. på min bästa vän och min pojkvän) som läser, och gud vet vad som händer om det kommer fram till dom hur jag egentligen mår...
Näe, jorden går nog inte under, och näe, dom blir nog inte arga, men jag är ivägen så pass, att det bara är dumt att tvinga dom att lyssna på mina problem, eller hur?

I alla fall... Det jag lånade från Hailie (en av de bästa bloggarna i världen btw) stämmer in så sjukt på mina vänner. Eller, egentligen är det inte mina vänner, utan det är min pojkvänns vänner, som kanske ska räknas som mina vänner? Näe, eller, i alla fall inte alla... Och det är inte alla hans vänner, bara någon. Och självklart några av mina också. Fan, detta blev ett konstigt inlägg. Ville bara få ur mig lite agg...

Har btw ätit som en gris idag, ÅNGEST!
Imorgon ska jag vara så sjuk att jag inte kan äta... Max kaffe och lite halstabletter... Inget mer. Det är inte bra... Får inte får inte får inte får inte får inte. Jag vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte. JAG SKA! jag ska jag ska jag ska.... Hoppas att jag lyckas. 48 kg... Snälla guuuud vad jag vill!

Edit: Jag mår inte bra. Hoppas ni gör det <3

Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Haha åh vad glad jag blev av din kommentar.

Har du provat att prata med pojkvännen om hur hans kompisar är mot dig?

Kram<3

2011-11-01 @ 10:20:02
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0