Det kallas ångest, det där som stör

Idag vill jag bara äta och spy, äta och spy och skära mig lite.
Jäääävla skitdag!!!

Började gråta mitt på stan idag, och inte blev det bättre när
jag åt en muffins på fiket sen heller.

Och inte nog med det, så har jag märkt att jag har missat massa
räkningar, på sammanlagt 1600 kr! FAN! Höll på att hamna hos kronolle,
men min underbara karl har betalat allt nu.
Det är mitt äckel ex som har vägrat att ge min min post som kommit
hem till honom (bodde där förut)

Så idag vill jag bara spy ut allt äckel jag har i mig
och gärna skära mig, så den lilla äcklet som inte kommer ut
genom munnen kommer ut med blodet istället.
Får väl se om jag lyckas smita undan ett tag...

Förlåt för negativiteten i mitt inlägg, men har en pissdag.
Hoppas det går bättre för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0