Tisdag

Det finns en positiv sak med att ha världens hosta, och det är att jag tränar magen som fan.
Dock äter jag sååå sjukt mkt när jag är sjuk, liksom tröstar mig med maten, och det känns inte alls lika bra.
Ligger i alla fall på en vikt på 58.1 kg, så det är jag rätt nöjd med.

så, just nu:
längd: 158 cm
Vikt: 58.1 kg
BMI: 23.3
Summa summarum: URK!
Hoppas verkligen att jag kommer nå miiiiinst 55 kg fram till den sista nov.
Jag vet att det är länge dit och att det egentligen inte är svårt, men det är
rätt jobbigt för jag tror att min karl börjar förstå, och jag vill inte att han ska
veta att jag har en ÄS. (jag har haft det förut, både B och A, och har varit dum nog att
berätta det för honom, varför ska han veta det när vi inte ens va tillsammans dååå???)

Så, jag ska kämpa på, och försöka med en VF imorgon, om jag inte ska jobba, för då
måste jag dricka i alla fall kaffe för att orka.
(Skönt att va sjuk, för då kan jag faktiskt skylla på det, så slipper någon undra varför
jag inte äter)
Hoppas det har gått bra för er! And don't forgett, A minute on the lips, a lifetime on the hips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0