Detta med banden

Det är inte vi som bestämt, det är sånt som är känt över hela världen :)
Men bara för att man har band med dessa färger betyder det inte alltid att det står för just detta, så ni vet.


Man kan knyta på olika sätt, fläta, göra vanliga knutar om och om igen, använda pärlor, köpa redan gjorda band, knyta kompisband osv.

Det är ingenting jag skyltar med heller. Det är band som påminner mig om vem jag är dom dagarna jag glömmer. Jag tycker bara om att ha dom :) Precis som att jag bär örhängen eller kläder.

Denna sida visar olika sätt att knyta på, jag kör oftast på vanliga knutar eller flätor :)


Det går att söka på färgerna på olika bloggar och hemsidor ifall ni vill kolla själva också :) Många armband jag har i dessa färger står inte för det som jag skrivit, utan det är köpta eller gjorda bara för att jag gillar färgerna och det är fint.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer Themana ha sin blogg lösenordsskyddad från och med nu? :(

2012-04-20 @ 06:12:37
Postat av: Anonym

Ja det kommer hon. Jag ger ut hennes lösen till dom som har egna bloggar eller dom som uppger för och efternamn (kan göra det i epostfältet så ingen annan ser)

2012-04-20 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0