Fuck off!

I'm dead.
Dead and gone.


Mår fortfarande illa. Har klunkat i mig en liter vatten, städat (för att hålla kroppen igång) och vilat (för att kroppen ska få samla sig) och ingenting fungerar. Absolut ingenting! Jag kan inte äta, provade nyss men det går verkligen inte. Kan inte ens tänka på mat utan att börja må sjukligt dåligt.

Visst så älskar jag att må illa pga matbrist eller dyl. Jag gillar att kräkas och känna mig tom och ren. Men inte att må illa när jag inte vet varför!!!

Ingening fungerar. Kräktes tyvärr upp maten, men räknar det inte till ett miabeteende, då det inte riktigt var självmant. Eller visst, fingrarna i halsen, men det var inte för att få ut maten, det var för att sluta må illa!

Tips på hur fan jag ska kunna må bra? Hade tänkt att träna, men det kommer gå åt skogen om jag fortsätter må såhär!


(sitter på sambos dator, så har inga bilder att lägga upp heller, djävla pissdag!)

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag skulle säga såhär, om du mår bra av att träna så gör det! Fast först se till att faktiskt äta något som ger dig energi. Om ångesten kommer av en viss typ av mat- så ta något helt annat! Kalorisnåla barnriskakor, minimorötter eller något annat som man själv anser "godkänt". Det ger ju inte särskilt mycket kalorier inför ett träningspass men då har man åtminstone försökt uppnå en bra rutin.,. Att äta något "godkänt" (behöver inte alls vara mycket) vi de tider som friska personer äter är en jättebra start för att hålla ångesten nere och slippa spy eller svälta sig helt, vare sig man vill gå ner i vikt eller bli frisk- och på så sätt få relativt "normala" matvanor.



Jag känner igen mig i beteendet och hoppas att du hittar något som får dig att må bättre- ta en lugn promenad och bara rensa huvudet (distraherande också då man inte stoppar fingrarna i halsen utomhus...). Det gäller att hitta något som funkar för en själv.



KRAM

2012-04-25 @ 15:19:44
Postat av: Alice

Drick bubbelvatten och ta en powernap. Funkar för mig.

2012-04-26 @ 12:13:41
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0