Hej

Jag längtar efter ett långt varmt bad med uppskurna handleder som färgar vattnet rött och jag längtar efter 10 kartor medicin som sköljs ner med cola noll. Jag längtar efter att spy på tom mage och sår i halsen. Jag längtar efter döden lite extra mycket idag. Även om jag fortftarande är livrädd för den.

Halva ansiktet är avdommnat och det tyder på att dagen kommer vara åt helvete. Anledningen till detta är att min kropp ibland får för sig att stänga av sig på konstiga sätt.
Mitt hjärta har ojämna hjärtslag och pulsen är för låg. Suset i öronen driver mig till vansinne och jag hatar att ha för lågt blodsocker, men älskar att inte göra någonting åt det.

Idag är en jag psykotisk snorunge som tycker synd om sig själv, men som samtidigt kommer kämpa för att inte göra sig illa, Jag har i alla fall tänkt att försöka och i slutändan är det tanken som räknas.

Och nej, jag nådde inte målet 50 kg till den sista mars, men det visste jag redan för jag är misslyckad.

Hejdå



Kommentarer
Postat av: Olle

Du är inte misslyckad, du är jätte duktig. Och jag hoppas hoppas att du håller dig från att skada dig själv även om du mår piss <3

2012-04-02 @ 12:00:38
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0