"Jag är billigast i stan"

Jag har det varit en bra dag, tror jag. Klev upp tidigt i morse med bakisskalle, öm i kroppen och ont i halsen. Sitter nu i sängen, inte bakisskalle, men öm i kroppen och ont i halsen. Plus lite mer full med mat...

Som sagt, två mackor till frukost, ett fikabröd hos babys pappa och en halv sallad på stan och vet ni vad det värsta är? Kommer bli ännu mer mat sen, för vi ska äta middag hemma. Nu när jag tänker på det vill jag bara börja gråta. Visst, så åt jag lite igår och tappade 7 hg, men dom plus mer kommer jag att ha gått upp idag.

Vi har köpt massa filmer, och några nya skivor, så nu lyssnar vi på Timbuktu, best of och ikväll ska vi kolla på Ninth gate med underbara deppan (nästan den bästa film han är med i. eller, ja den ligger på tredjeplats då ettan är Cry Baby och tvåan är Sweeney Todd)

Ligger och tuggar halstabletter. Fick en klump i magen när jag såg svart på vitt hur mycket jag ätit och kommer att äta idag. Och inte kan jag springa bort ångesten heller, för mitt knä är värre än på länge.

Förlåt för att jag alltid är så djävla nere, men jag orkar verkligen inte leva såhär längre. Det är inte jag som bestämmer över mitt eget liv, det är min pojkväns mamma som bestämmer över det. Det är min mamma som bestämmer. Det är mina vänner... Jag ska göra si och så och vrida och vända mig för att det ska passa dom. När ska jag få äta och leva så som det passar mig?!

Kommentarer
Postat av: hallonros

Oh förmodar att du också fortfarande bor hemma?

2012-04-17 @ 22:20:20
URL: http://hallonros.blogg.se/
Postat av: Alice

Att bo hemma is a bitch, det är okej att vara nere. Är det inte det som bloggar är till för? Att få ur sig det man känner och tycker. I alla fall så är det därför jag skriver.

2012-04-18 @ 12:42:40
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0