Måndag, lååång måndag.

Har ätit massa bröd och ost. 300 kcal... Djävla skit också. Jaja, blir ingen mer mat förän middagen, och förhoppningsvis blir det någonting lätt.
Jag hade tänkt att vara duktig och inte bry mig om kcal idag, äta tre ggr och försöka må bra. Shit, det höll sig länge...

Jag fryser som en idiot och är astrött. Hoppas hoppas hoppas att pengarna kommer imorgon så jag har råd att åka och träffa Themana. Annars tar jag cykeln ner, skulle iofs inte va helt fel... 1 mil till stan, och en mil hem... Det ska jag nog göra, vare sig jag får pengar eller inte :)



Kommentarer
Postat av: Alice

Jag har också försöt att inte räkna ibland men jag kan inte. Det slutar alltid med att jag hetsäter eller räknar omedveten så att jag ändå vet ungefär hur många kalorier det blir på kväällen.

2012-04-10 @ 08:16:17
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0